Реєстрація в центрі занятості.
Центр забезпечує реалізацію завдань, пов’язаних із соціальним захистом населення від безробіття, сприянням громадянам у підборі підходящої роботи, наданням матеріального забезпечення та соціальних послуг, професійної орієнтації, наданням послуг роботодавцям щодо добору працівників та інформаційно-консультаційних послуг, а також реалізацією інших завдань, визначених законодавством у сфері зайнятості населення та загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Учасники ознайомились з правами безробітних та отримали належну інформацію.
Ділове спілкування.
Проблема спілкування розглядається в єдності етичних і психологічних підходів, оскільки саме в сукупності вони дають змогу адекватно зрозуміти реальність, обрати такі способи й засоби спілкування, які якнайбільше сприятимуть успіху в діяльності й житті.
Самовдосконалення і професійне зростання.
Під час вправ та інформаційних повідомлень учасникам пропонувалось актуалізувати особистісний потенціал для самовдосконалення, саморозвитку; удосконалювати міжособистісну взаємодію та шляхи підвищення особистісного і професійного зростання.
Всего тем на форумах 179926
Все сообщения 272373
Всего зарегистрированных пользователей 65046
Последний зарегистрированный пользователь beredis