Як формувалася галузь доставок посилок в Україні і яке майбутнє її чекає - розповідає Ростислав Кісіль, засновник компанії Meest

У сьогоднішній нашій статті ми обговоримо тему розвитку галузі транспортних доставок в Україні. І, безпосередньо, своїм досвідом і думкою з нами поділиться засновник однієї з перших і найбільших транспортних компаній в Україні Meest Ростислав Кисіль.

Компанія була заснована в 90-х роках, коли ми спостерігали нову хвилю еміграції з України в Канаду. Люди, які шукали кращої долі за кордоном, залишали тут не тільки майно, а й родичів і близьких, які потребували їх матеріальної допомоги. Ось тоді і з'явився попит на перші посилки з Канади в Україну.

Коли почали відкриватися перші інтернет-магазини (це приблизно 2006-2009 роки), то почав рости і попит на послуги доставки. Це, в свою чергу, сприяло росту попиту на поштово-логістичні послуги в межах України, а також з інших країн окрім Канади. Компанія Meest почала нарощувати потужності, відкривати нові напрямки, співпрацювати з іншими країнами.

Транспортні доставки сьогодні

Варто зазначити, що наступних десять років ситуація кардинально змінилась. На сьогоднішній день українська галузь eCommerce вже має свою потужну пропозицію для споживачів. Проте, якщо мова йде про в співвідношення ціна-якість, то кожен каже, що вартість одних і тих самих товарів в Україні та за кордоном відрізняється. Тому компанія Meest розвиває роботу з міжнародними інтернет-магазинами і робить все можливе, щоб у наших громадян не було перешкод для онлайн-покупок за кордоном.

Транспортні доставки і коронавірус

Звичайно, коронавірус та довготривалий карантин вплинув на послугу доставок. Але, якщо інші бізнеси помітно постраждали за період жорстких обмежень в зв'язку з карантином, Meest, і інші компанії, що займаються доставкою і логістикою, навпаки, були змушені збільшити потужність і капітал. Особливо ріст попиту спостерігався в період березень-травень, коли більшість людей залишилися вдома, замовляли продукти, побутову хімію, одяг, дитячі товари в Інтернеті.

Тому можна стверджувати, що пандемія COVID-19 сприяла переходу споживачів в online, люди почали замовляти більше товарів і послуг. І якщо кордони для туристів закрилися, то для поставок з-за кордону - ні. Навіть більше - попит саме на закордонний онлайн-шопінг збільшився, адже люди змушені економити, а ціни на одяг і техніку на зарубіжних сайтах, як правило нижчі, ніж у вітчизняних точках офлайн та онлайн продажів. Порівняти це дуже легко, адже практично кожен бренд має свій сайт в Україні чи, наприклад, Іспанії. Зайдіть та порівняйте. Різниця вас вразить.

Ті, хто вже це зробив, остаточно перейшли в онлайн, замовляють речі з Європі, США, Кита. Економлять власний бюджет. Компанія ж Meest підтримує тенденцію, а також робить шопінг безпечним, відкриваючи нові поштомати, де відправити чи отримати посилку можна безконтактно. 

®

view counter

Сейчас на форуме

Євген Кудлай
Лариса Брежнєва

Зарегистрированных 2
Гостей 508
Администраторов 0

Статистика

Всего тем на форумах 180920
Все сообщения 272373
Всего зарегистрированных пользователей 65083
Последний зарегистрированный пользователь beredis

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.