Здається, вже пройшли тi часи, коли вважалося, що мистецтво насправді життєво важливо, конструктивно й необхідно, що за його допомогою можна буде щось змінити у самій течії життя.
Сучасний стан мистецтва опiсля практики модернизму, не визначається якимось стилем i є виключно iндивiдуальним процесом. Знаходячись всерединi епохи, ми ще слабко уявляємо собi, що дiється з нами, з часом та нашими вiдчуттями. Взагалi сучасне мистецтво перестало потребувати рефлексiї. I це у певному сенсi знаменно. Зараз немов би не важливо, про що говорить художник, лише б дiяв механiзм iсторiї, яку вiн розповiдає. Людству чомусь стало важливо не усвiдомлювати себе у свiтi, а просто бути учасником процесу життя.
Роботи полтавського художника Едуарда Странадка завжди є для мене перепусткою до iнобуття, де почуваєш себе сновидою. Це особливий свiт із величезним змiстом i з масою епiзодiв, з витонченими й повними загадковостi чудовими деталями. В його роботах якась самостiйна мрiйливiсть. Звiдси й пластична манера: це начебто натура, але все незакiнчене, недомальоване, недостатньо чiтке; якась кольорова мряка, фiгури, предмети чи то стоять, чи то лiтають у просторi без ясної перспективи. Вони належать не стiльки реальностi, скiльки свiту сутiнок. Розмитiсть зображення є пластичною метафорою несталостi, проблемностi iснування.
У подиху кiнця ХХ сторiччя автор вбачає симптоми недуги, коли болiсно переглядаються старi цiнностi, а новi викликають сумнiв або вiдразу, коли прожите життя виявляється майже марним й удаваним, а свiтле майбутнє знов вiдсувається у недосяжну далечiнь, коли саме iснування людини набуває характеру хиткого, недостовiрного та проникнутого тривожним почуттям втрати.
Всего тем на форумах 179982
Все сообщения 272373
Всего зарегистрированных пользователей 65049
Последний зарегистрированный пользователь beredis