Управлінням Державної служби якості освіти у Сумській області проводиться моніторингове дослідження, що має на меті вивчення стану підготовки закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійної (професійно-технічної) освіти до роботи у 2024/2025 навчальному році, створення у них безпечних умов для учасників освітнього процесу та забезпечення державних гарантій учасникам освітнього процесу під час воєнного стану.
З 10 вересня по 28 жовтня 2024 року освітні експерти Сумщини будуть вивчати практичний досвід роботи вчителів початкової школи.
Державна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти і науки України, Українським інститутом розвитку освіти, Інститутом освітньої аналітики та за підтримки UNICEF Ukraine розпочинають підготовку ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану.
Інклюзія — це процес. Це не явище, не поняття, не філософія. Це процес включення усіх громадянок і громадян до суспільного життя.
Учителі початкових класів, які успішно пройшли перший етап сертифікації педагогічних працівників, допускаються до другого етапу - самооцінювання учасниками сертифікації власної педагогічної майстерності.
21 лютого 2024 року на базі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 імені Максима Савченка Сумської міської ради завершено апробацію самооцінювання за напрямом «Освітнє середовище» з використанням інформаційної (автоматизованої) системи зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладах освіти EvaluEd.
Пам’ятаймо, що батьки дітей з інвалідністю не потребують особливого ставлення чи специфічного спілкування. Вони такі ж батьки, як усі інші.
У 2024 році Державна служба якості освіти України планує провести аналіз діяльності близько 120 місцевих органів управління освітою. Територіальні громади мають змогу усунути недоліки чи запобігти порушенням законодавства у сфері освіти, враховуючи узагальнені дані результатів аналізів за попередні роки.
Інклюзивна культура у закладі проявляється і у вербалізації. Варто завжди пам’ятати, що ми насамперед говоримо про людину, а не про її риси. Тому коректні звертання і вживання термінів будуть говорити про культуру закладу ще до того, як дитина зіткнеться із її фізичним середовищем.
Такими є узагальнені підсумки першого року Загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. Причому розробники тестів фактично не включали складних завдань високого рівня. Результати моніторингу презентувала 29 серпня Державна служба якості освіти України спільно із експертами проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).