
Під час зустрічі-обміну досвідом з питань розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, особливу увагу освітян Сумщини привернула презентація учнівського самоврядування Конотопського ліцею №1.

Сьогодні освітяни Сумської області долучилися до міжрегіонального круглого столу «Актуальні питання функціонування державної мови в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти: результати моніторингу (макрорегіон Північ)» за участі представника Уповноваженого із захисту державної мови.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про освіту» мовою освітнього процесу в усіх закладах освіти є державна мова.

Про досвід проходження інституційного аудиту закладу загальної середньої освіти розповідає директорка Ліцею №5 імені Р.К. Рапія Охтирської міської ради Сумської області ОЛЬГА СОТНІКОВА.

У Комишанському ліцеї Комишанської сільської ради Охтирського району Сумської області пройшов інституційний аудит. Своїми враженнями ділитися директорка школи Мананнікова Ольга Сергіївна

В управлінні Державної служби якості освіти у Сумській області розповіли, як готують регіональних експертів з проведення інституційного аудиту шкіл.

Управлінням Державної служби якості освіти у Сумській області проводиться моніторингове дослідження, що має на меті вивчення стану підготовки закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійної (професійно-технічної) освіти до роботи у 2024/2025 навчальному році, створення у них безпечних умов для учасників освітнього процесу та забезпечення державних гарантій учасникам освітнього процесу під час воєнного стану.

З 10 вересня по 28 жовтня 2024 року освітні експерти Сумщини будуть вивчати практичний досвід роботи вчителів початкової школи.

Державна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти і науки України, Українським інститутом розвитку освіти, Інститутом освітньої аналітики та за підтримки UNICEF Ukraine розпочинають підготовку ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану.

Інклюзія — це процес. Це не явище, не поняття, не філософія. Це процес включення усіх громадянок і громадян до суспільного життя.


