Як у «Комфі» продають “подарунки”: історія сумчанки, яку тричі намагалися обдурити

До редакції Данкору звернулася читачка, аби поділитися власним досвідом здійснення покупки у магазині «Комфі» в Сумах. Історія сумна та повчальна. До чого треба бути готовим покупцю та як не потрапити на гачок хитрощів продавців – у матеріалі Данкору.

фото ілюстративне

Покупка великої побутової техніки – справа вартісна і в наш час для переважної кількості населення це не про бажання оновити чи модернізувати побут, а скоріше про необхідність через псування.

Зазвичай у виборі техніки користуєшся порадами знайомих, шукаєш знижки та вигідні умови покупки.

Не останнє місце мають поради консультантів у магазині. І тут, як з’ясувалося, треба бути, ну, дуже уважними, аби не потрапити на гачок маркетингових хитрощів продавців магазину. Так-так: не десь в інтернеті, на базарі чи на вулиці треба бути дуже пильними, а саме в магазині великої мережі з продажу техніки.

Історія однієї покупки в «Комфі»

До редакції Данкору звернулася сумчанка, яка розповіла про свій досвід придбання пральної машини в магазині «Комфі».

За словами читачки, пральну машину довелося купувати - стара зламалася, а ремонтувати її не було сенсу. Тож вирішила звернутися до магазину «Комфі» в Сумах, адже вважала, що можна довірися консультантам у придбанні вартісної побутової техніки.

Але, як з’ясувалося, довірятися незнайомцям не можна: за час здійснення покупки менеджер магазину у своєму бажанні продати тричі намагався обдурити сумчанку.

Коли товар було підібрано, жінка обрала оплату частинами. По програмі із банком-партнером було надано додаткову знижку у 5% від вартості товару, але менеджер про це не повідомив. Замість того, він щедро почав надавати подарунки: гель для прання, підставки під ніжки машинки, щоб тихо працювала, картридж для фільтра. Щодо останнього, жінка сказала, що фільтр у неї є. На що консультант сказав, що зайвим не буде, адже це все рівно подарунок. Ще й зауважив, що магазин надає додаткову знижку. Тож для покупця у результаті хитрощів загальна сума була б все одно меншою, ніж на ціннику.

Також він запропонував спеціальну програму додаткової гарантії "Хеппі-сервіс", яка передбачає, зі слів консультанта, ремонт машини у випадках негарантійного обслуговування на три роки. Для цього треба тільки зателефонувати на гарячу лінію сервісу. Вартість такої програми, за його словами, складає додаткові 10% від вартості покупки.

Також консультант розповів, що даний сервіс передбачає повернення 50% від суми «Хеппі-сервісу» через три роки у вигляді бонусів на подальші покупки в магазині. У випадку, коли ви не скористувалися сервісом, 50% відсотків вартості послуги буде повернуто бонусами, які можна використати у покупках. Але чи всі згадають через три роки про таку можливість.

Яке ж було здивування, коли сумчанка почула на касі загальну суму до сплати. У чеку були усі подарунки і «Хеппі-сервіс» у 15% від вартості пральної машини. Аби зменшити суму, консультант прибрав з чека усі подарунки. На тому і погодили.

Треба зазначити, що окрім, як в чеку, про «Хеппі-сервіс» ніде не згадувалося – ніяких угод з переліком гарантованих послуг продавець не надав. Та вже вдома з’ясувалося: на сайті «Комфі» зазначено, що ремонт по негарантійному випадку передбачається тільки один раз, про що консультант жодного разу не сказав. А те що обіцяють три роки гарантійних, так це і так передбачено гарантією на товар  на 36 місяців.

Отже, наступного дня під тиском аргументів щодо введення в оману споживача, кошти за "Хеппі-сервіс" сумчанці повернули.

До того ж коли пральну машину доставили додому, жінка побачила, що в інструкції серед шістнадцяти мов не було роз’яснень українською.

Що кажуть в Держспоживслужбі

Данкор звернувся до Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області, аби отримати роз’яснення щодо вищезазначеної ситуації від установи, яка відповідає за захист прав споживачів.

В управлінні розповіли, що вже чули про хитрощі магазину «Комфі» у здійсненні продажів. І наголосили, що надання усіх послуг повинно відбуватися прозоро для покупця. Тобто, уся інформація про товар та додаткові сервіси та послуги повинні надаватися у зрозумілій формі й у повному обсязі.

Покупець має право не погоджуватися на будь-які запропоновані додаткові послуги від продавця. Усі додаткові сервіси - виключно за згодою споживача.

Також у згаданій ситуації є порушення мовного закону, адже в Україні державною мовою є українська, отже інструкція повинна мати інформацію державною мовою.

За покупками - з підстрахуванням

Тож, якщо ви вирішили йти за вартісними покупками, беріть собі когось у підмогу, адже одній людині протидіяти маркетинговим хитрощам буде важко. Будьте готові, що вам пропонуватимуть і подарунки за ваш рахунок, і послуги, доцільність яких треба тричі проаналізувати.

Будьте пильними та «слідкуйте за руками» менеджера, щоб раптом не опинитися в ситуації, яку розповіла сумчанка. Але прикро, що у магазині великої мережі потрібно тримати пильність, аби тебе не «розвели як лоха».

Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!

Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал

view counter
view counter

Цитата

view counter
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
18
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
19
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
30
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.