Це рішення зумовлене новими вимогами Регламенту ЄС про прозорість та таргетинг політичної реклами (TTPA), який, на думку компанії, створює надмірні операційні труднощі та правову невизначеність.
У Meta зазначають, що підтримують свободу політичної думки та проведення чесних виборів. Обмеження не вплинуть на можливість користувачів чи політичних діячів обговорювати політичні теми на платформах компанії – обмеження стосуються виключно платної реклами.
Meta підкреслює, що вже з 2018 року впроваджує інструменти прозорості для політичної та соціальної реклами, зокрема – обов’язкову авторизацію рекламодавців, вказання джерела фінансування та збереження таких оголошень у відкритій бібліотеці реклами. Проте TTPA вводить нові обмеження, зокрема щодо таргетингу, які, на думку компанії, унеможливлюють ефективну роботу реклами та зменшують її релевантність для користувачів.
Meta також заявила, що після тривалого діалогу з європейськими регуляторами вона змушена обирати між реалізацією складних, невизначених з правової точки зору змін, або повним припиненням політичної реклами в ЄС – і обрала другий варіант. Подібне рішення, за словами компанії, ухвалюють і інші гравці ринку.
Компанія підкреслює, що за межами ЄС продовжить надавати свої інструменти для прозорої політичної реклами. У самому ж Євросоюзі політики, кандидати та користувачі, як і раніше, зможуть публікувати органічний контент на політичну тематику, однак без можливості просування через платну рекламу.
У Meta вважають, що персоналізована реклама відіграє важливу роль у донесенні соціально значущої інформації до виборців. Нове регулювання суттєво обмежує цю можливість, що негативно позначиться як на рекламодавцях, так і на поінформованості громадян.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!