На перших порах після запуску вона демонструвала позитивну динаміку. За кілька днів на платформі зареєструвалося понад 100 млн користувачів, однак розвинути успіх Цукербергу не вдалося.
Згідно з даними Sensor Towers протягом двох тижнів після запуску конкурент Twitter втратив 70% щоденної активної аудиторії. Пікового значення денна аудиторія соцмережі досягла 7 липня. На той момент вона становила 44 млн осіб. Наразі цей показник не перевищує 13 млн осіб. Для порівняння: аудиторія Twitter оцінюється в 200 млн осіб. Час, який щодня проводять користувачі в додатку Threads, скоротився з 19 до 4 хвилин. У Twitter цей показник дорівнює 30 хвилинам.
Twitter і Threads працюють однаково. Водночас у соцмережі Цукерберга немає цілої низки важливих функцій. За даними WSJ, розробники Meta Platforms активно працюють над їх впровадженням.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!