03-06 жовтня 2022 року вчителі початкових класів — учасники сертифікації мають заповнити анкету самооцінювання власної педагогічної майстерності за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.
Форма анкети самооцінювання власної педагогічної майстерності учасником сертифікації та методичні рекомендації щодо її заповнення затверджені наказом Державної служби якості освіти України від 01.08.2022 № 01-10/73.
Результати другого етапу сертифікації складаються із заповненої анкети самооцінювання.
Уперше для цього Служба використовує систему EvaluEd. Щоб зареєструватися в системі, потрібно:
Електронна пошта використовується та сама, що під час реєстрації для участі в сертифікації.
Увага! Лист Служби з інформацією про ID акції та PIN, які необхідні для входу до системи, може потрапити в папку небажаних листів (спам).
Після реєстрації відкриється сторінка “Анкета самооцінювання власної педагогічної майстерності”.
Метою самооцінювання є оцінювання учасником сертифікації власної професійної діяльності, виявлення її сильних та слабких сторін, осмислення досягнутого та проєктування подальшого професійного розвитку.
Щоб розпочати роботу з анкетою, потрібно натиснути “Перейти до заповнення”.
Учасник сертифікації має обрати варіанти відповідей на всі 60 тверджень анкети. Кожне твердження анкети має п’ять варіантів відповідей. Учитель має обрати, яке з них найбільшою мірою реалізується в його професійній діяльності.
Відповіді на запитання можна давати в будь-якому порядку, пропускаючи та повертаючись до них. У системі зручна навігація між групами тверджень, також є можливість перевірити, на які з них залишилося дати відповідь (функція “Перевірка формуляра”).
Учасник може змінювати відповіді необмежено до настання однієї з обставин:
Якщо учасник дав відповіді на всі твердження, після перевірки формуляра висвітиться “У формулярі не знайдено жодних проблем”.
Для збереження результати анкети потрібно виконати послідовність дій:
Протягом трьох робочих днів після надсилання анкети учасник отримає візуалізацію своїх результатів самооцінювання для проектування власного професійного розвитку.