Чому жінки обирають «АТБ»?

Найбільша вітчизняна мережа максимально дружня до прекрасної статі не лише тоді, коли йдеться про покупців, а й у відносинах із власним колективом.

Жінки України – надзвичайні. Вони виховують дітей, досягають успіхів на роботі, забезпечують затишок і комфорт усім домочадцям. І кожен розуміє, що такою справжньою «трудівницею» є не тільки його мама, дружина або дочка, але і більшість представниць прекрасної статі, яких ми зустрічаємо кожен день. На роботі, у громадському транспорті, під час різних заходів і навіть у магазині. І саме про останню ситуацію – про магазин – хочемо порозмовляти з вами сьогодні. 

Роками мешканці нашого регіону обирають для власних закупівель торговельні точки мережі «АТБ». Тут їх приваблюють багато переваг: перевірена якість продукції, зручне розташування, доступні ціни та, звичайно ж, прекрасне обслуговування. У цьому заслуга колективу компанії, який, не можна не відзначити, на 65 % представлений саме прекрасною половиною людства.

«В українській традиції жінку завжди вважали берегинею. Вона створювала тепло і затишок в оселі, дарувала турботу та любов кожному члену родини. Водночас вона ефективно керувала домашнім господарством, формувала та наповнювала сімейний бюджет. Традиційна жіноча енергетика нині знаходить своє відображення і в діяльності компанії «АТБ-маркет». Доброзичливість і відкритість в обслуговуванні кожного покупця, щоденна турбота про якість та безпеку продукції, створення комфортних умов для здійснення покупок – усе це дозволяє по праву називати магазини нашої торгової мережі домашніми», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, сьогодні в компанії працюють понад 50 тисяч співробітників. Це дійсно вагомий показник, який можна порівняти, наприклад, з населенням великого районного центру. З кожним працівником проводиться робота, що передбачає навчання, розвиток, професійне зростання. І якщо за підсумками всіх цих процесів людина показує позитивні результати, то вона може досягти будь-яких кар'єрних успіхів. Навіть прийти в магазин звичайним касиром, а згодом стати топ-менеджером на регіональному або навіть національному рівні. В «АТБ» таких історій успіху безліч. Причому більшу частину з них можуть розповісти саме жінки: вчорашні студентки, які очолили величезні колективи; матусі, що вирішили підзаробити після декрету, а потім, поступово зростаючи разом із компанією, стали керівниками регіонального масштабу. У компанії для жінок, які мають прагнення розвиватися і вести за собою команду, відкриті найширші можливості. Це плюс для співробітників, але, в той же час, плюс і для самого «АТБ».

«Жіноча енергетика нашої мережі є своєрідним імпульсом і драйвером розвитку компанії. У постійному пошуку нетривіальних рішень команда компанії впровадила безліч інновацій: принципи викладки, власні торговельні марки, POS-термінали і багато іншого. Наші співробітниці креативні. Проте цей креатив полягає не в тому, щоб потішити себе або зробити «вау», а в тому, щоб придумати щось зручне для покупця. Створювати за принципом «як для себе» – це секрет безлічі наших нововведень, придуманих жінками для жінок», – ділиться Наталія Шаповалова. Іншими словами, у мережі комфортно не лише покупцям, а й співробітницям. Тут кожна має шанс побудувати карколомну кар’єру.

І це прекрасний приклад гендерно правильно орієнтовного бізнесу. Кожна мешканка Сумщини може в цьому переконатися буквально цими днями – достатньо відвідати магазин «АТБ» під час закупівлі продуктів для весняних свят.

view counter

Статистика

Всего тем на форумах 180419
Все сообщения 272373
Всего зарегистрированных пользователей 65062
Последний зарегистрированный пользователь beredis

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.